Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen opiskelijakorttiin ja KOEn jäsenyyteen. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi täältä, olethan rohkeasti yhteydessä meihin! 

Milloin voin tilata opiskelijakortin?

Voit tilata opiskelijakortin, kun olet saanut tietoosi opiskelijanumerosi. 

En ole saanut Slice.fi -sovelluksen aktivointilinkkiä, mitä teen?

1) Tarkista ihan ensiksi roskapostikansio. Linkki tulee lähettäjältä Slice.fi osoitteesta noreply(at)feedcowboy.com

2) Jos linkkiä ei löydy, kokeile tilata uusi linkki osoitteessa slice.fi/resetoi

3) Jos ei viestiä tule vieläkään, tarkista jäsentietosi osoitteessa paivita.jasrek.fi/koe ja varmista, että tiedoissasi on valokuva sekä markkinointilupa.

4) Jos ei viestiä tule vieläkään, vaihda jäsentietolomakkeella sähköpostiksi toinen osoite koulun sähköpostin sijasta. Sähköpostitieto päivittyy yleensä parin tunnin kuluessa, jonka jälkeen voit tilata resetointilinkin uudelleen.

5) Resetointi- ja aktivointiviestien saapumisessa voi kestää muutama tunti niiden tilauksesta. Muista tarkkailla roskapostikansiota!

6) Jos mikään ylläoleva keino ei toimi, ole yhteydessä koe@koe.fi tai tule käymään jäsenpalvelupisteellämme.

Kuinka kauan opiskelijakortin saamisessa menee tilauksen jälkeen? Mistä saan valmiin opiskelijakorttini?

Fyysinen opiskelijakortti saapuu toimistollemme keskimäärin kahden viikon sisällä. Lahdessa opiskelevan kortti saapuu Lahden jäsenpalvelupisteelle ja Lappeenrannassa opiskelevan kortti Lappeenrannan jäsenpalvelupisteelle. Kortteja painetaan pääsääntöisesti tiistaisin ja jos tilauksesi ehtii tähän, voit saada kortin jopa parissa päivässä. Kortin saapumisesta saat tiedon sähköpostiisi.

Kuinka maksan jäsenmaksuni?

Jos et ole ollut KOEn jäsen aiemmin, suosittelemme täyttämään liittymislomakkeemme netissä. Sitä kautta saamme kaikki tarvittavat tietosi ja voit myös maksaa samalla jäsenyytesi. Jäsenyyden jatkaminen onnistuu joko nettisivumme kautta tai toimistollamme.

En pääse käymään KOEn toimistolla. Voinko saada uuden lukuvuositarran postitse?

Lukuvuositarra voidaan postittaa, mutta siitä veloitetaan viiden euron (5€) toimitusmaksu. Jos haluat tarran postitse, ota yhteyttä koe(at)koe.fi.

Milloin voin tulla noutamaan uuden lukuvuositarran korttiini?

Uuden lukuvuositarran voit tulla noutamaan korttiisi elokuun sekä tammikuun alusta jäsenpalvelupisteidemme aukioloaikoina.

Minulla on monivuotinen jäsenyys, siirtyykö jäsenyyteni, jos en nouda lukuvuositarraa?

Lukuvuositarran noutamatta jättäminen ei vaikuta jäsenyytesi kestoon eikä siirrä jäsenyyttäsi eteenpäin. Jos haluat siirtää jäsenyytesi voimassaoloa, ole yhteydessä toiminnanjohtaja(at)koe.fi.

Voinko saada palautusta monivuotisesta jäsenyydestä?

Voit saada palautusta monivuotisesta jäsenmaksusta kokonaisista käyttämättömistä lukukausista. Syyslukukauden osalta palautus tulee hakea viimeistään 31.7. ja kevätlukukauden osalta 31.12. mennessä. Jäsenmaksua ei palauteta alle 1,5 vuoden jäsenyyksistä.

Sukunimeni on muuttunut. Täytyykö minun tilata uusi opiskelijakortti?

Voit tehdä niin jos haluat, mutta se ei ole pakollista. Suosittelemme kuitenkin päivittämään jäsenyytesi tiedot tästä!

Opiskelijakorttini on hävinnyt / varastettiin. Miten saan uuden opiskelijakortin?

Uuden kortin tilauksen yhteydessä ota yhteys toiminnanjohtajaan. Mikäli opiskelet Lahden kampuksella, ilmoitathan kadonneesta kortistasi myös LABin aulapalveluihin, jotta kortista voidaan poistaa kulkuoikeudet!

Olen polkuopiskelija, voinko saada opiskelijakortin?

Opiskelijakunnan jäseneksi voivat liittyä myös polku-opiskelijat, mutta polkuopiskelija ei voi saada virallista opiskelijakorttia. Eli tarraa ei polkuopiskelija saa fyysiseen korttiin. Mobiilissa on polkuopiskelijoille oma kortti. Polkuopiskelijat saavat jäsenyyden myötä käyttöönsä sähköisen opiskelijakortin tarjoamat yritysten edut, mutta eivät KELAn, VR:n tai Matkahuollon etuja.