Usein kysyttyä
Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen opiskelijakorttiin ja KOEn jäsenyyteen. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi täältä, olethan rohkeasti yhteydessä meihin!
Milloin voin tilata opiskelijakortin?
Voit tilata opiskelijakortin, kun olet saanut tietoosi opiskelijanumerosi.
En ole saanut Slice.fi -sovelluksen aktivointilinkkiä, mitä teen?
1) Tarkista ihan ensiksi roskapostikansio. Linkki tulee lähettäjältä Slice.fi osoitteesta noreply(at)feedcowboy.com
2) Jos linkkiä ei löydy, kokeile tilata uusi linkki osoitteessa slice.fi/resetoi
3) Resetointi- ja aktivointiviestien saapumisessa voi kestää muutama tunti niiden tilauksesta. Muista tarkkailla roskapostikansiota!
4) Jos mikään ylläoleva keino ei toimi, ole yhteydessä info@slice.fi.fi
Kuinka kauan opiskelijakortin saamisessa menee tilauksen jälkeen? Mistä saan valmiin opiskelijakorttini?
Fyysinen opiskelijakortti saapuu toimistollemme keskimäärin kolmen viikon sisällä. Lahdessa opiskelevan kortti saapuu Lahden jäsenpalvelupisteelle ja Lappeenrannassa opiskelevan kortti Lappeenrannan jäsenpalvelupisteelle. Kortin saapumisesta saat tiedon sähköpostiisi.
Kuinka maksan jäsenmaksuni?
Jos et ole ollut KOEn jäsen aiemmin, suosittelemme täyttämään liittymislomakkeemme netissä. Sitä kautta saamme kaikki tarvittavat tietosi ja voit myös maksaa samalla jäsenyytesi. Jäsenyyden jatkaminen onnistuu joko nettisivumme kautta tai toimistollamme.
En pääse käymään KOEn toimistolla. Voinko saada uuden lukuvuositarran postitse?
Lukuvuositarra voidaan postittaa, mutta siitä veloitetaan viiden euron (5€) toimitusmaksu. Jos haluat tarran postitse, ota yhteyttä koe(at)koe.fi.
Milloin voin tulla noutamaan uuden lukuvuositarran korttiini?
Uuden lukuvuositarran voit tulla noutamaan korttiisi elokuun sekä tammikuun alusta jäsenpalvelupisteidemme aukioloaikoina.
Minulla on monivuotinen jäsenyys, siirtyykö jäsenyyteni, jos en nouda lukuvuositarraa?
Lukuvuositarran noutamatta jättäminen ei vaikuta jäsenyytesi kestoon eikä siirrä jäsenyyttäsi eteenpäin. Jos haluat siirtää jäsenyytesi voimassaoloa, ole yhteydessä toiminnanjohtaja(at)koe.fi.
Voinko saada palautusta monivuotisesta jäsenyydestä?
Voit saada palautusta monivuotisesta jäsenmaksusta kokonaisista käyttämättömistä lukukausista. Syyslukukauden osalta palautus tulee hakea viimeistään 31.7. ja kevätlukukauden osalta 31.12. mennessä. Jäsenmaksua ei palauteta alle 1,5 vuoden jäsenyyksistä.
Sukunimeni on muuttunut. Täytyykö minun tilata uusi opiskelijakortti?
Voit tehdä niin jos haluat, mutta se ei ole pakollista.
Opiskelijakorttini on hävinnyt / varastettiin. Miten saan uuden opiskelijakortin?
Uuden kortin tilauksen yhteydessä ota yhteys toiminnanjohtajaan. Mikäli opiskelet Lahden kampuksella, ilmoitathan kadonneesta kortistasi myös LABin aulapalveluihin, jotta kortista voidaan poistaa kulkuoikeudet!
Olen polkuopiskelija, voinko saada opiskelijakortin?
Polkuopiskelija ei voi saada virallista opiskelijakorttia. Avoimen opiskelijat voivat liittyä Opiskelijakunnan jäseneksi, mutta eivät saa tarraa fyysiseen korttiin, koska se oikeuttaa Kela, VR ja matkahuolto alennuksiin. Avoimen opiskelijoille on muiden toimijoiden alennuksiin oikeuttava kortti slice.fi sovelluksessa.